angelanaarsantiago.reismee.nl

Training 10-06-2012

Hoewel de weerberichten wisselvallig waren, was het 19 graden en zonnig, gelukkig heel wat minder wind dan gister. Vandaag een behoorlijke ronde van ruin 65,5 km gemaakt en (weer eens) aan den lijve ondervonden dat je in Nederland echt altijd wind tegen hebt. Na een drankje bij Maria zijn we via de Oirschotsedijk naar Oirschot gefietst, nog even volop genoten van de kinderkopjes en in Noordelijke richting verder gereden. De fietsroute over De Mortelen en Lennisheuvel is echt prachtig. Onderweg nog iets gedronken bij een pannenkoekenhuis, maar veel tijd was er niet. We hadden beloofd om om 13.00 uur bij de Boxtelse bazaar te luisteren naar de band waar Bas in speelt: Mateus. De bazaar was natuurlijk precies aan de andere kant van Boxtel en we waren even bang dat we het niet helemaal zouden redden. Gelukkig liep het programma een paar minuten uit en hebben we zelfs de eerste klanken al meegekregen. We hebben echt genoten van Mateus, ze speelden een aantal covers, maar dan met een heel eigen draai aan de arrangementen. Daarna zijn we weer dwars door Boxtel naar Liempde gefietst. Het had een paar pogingen nodig, maar uiteindelijk hebben we de weg naar Boskant / Sint-Oedenrode gevonden. Aangezien we al aardig omgereden hadden, hebben we midden in Boskant de weg richting Son genomen. We hebben voldoende gelegenheid gehad om heuveltjes te oefenen aangezien we 3 keer over de snelweg gereden zijn. In het centrum van Son hebben we weer koers gezet naar Eindhoven.