angelanaarsantiago.reismee.nl

Training 29-07-2012

We hadden een mooie route van 91 km: Eindhoven – Welschap – Wintelre – Vessem – Hoogeloon – Duizel – Hapert – Haperste bossen – Bergeyk – Westerhoven – Dommelen – Waalre – Aalst – Eindhoven. Weer is het ons opgevallen dat er veel bos is in Brabant, we dachten dat we daarvoor naar de Veluwe moesten, maar er is nog veel bos in de buurt van Eindhoven. Het vinden van de knooppunten was vandaag “een makkie” – en dat heeft niets te maken met het feit dat we geen trapistje gehad hebben. Aangekomen in Hapert was het tijd om de van huis meegebrachte bammetjes te nuttigen en, zoals verwacht, vonden we een mooi bankje in de schaduw voor een Mariakappelleke. Natuurlijk hebben we een kaarsje aangestoken. Een eind verder zagen we ineens een mooi Biggelaartje in een tuin staat te pronken, hier heb ik natuurlijk meteen een foto van gemaakt. Het is hartverwarmend om te zien hoe de mensen langs de route met ons meeleven J. We dachten op de terugweg weer langs de hut van Mie Pils te komen, maar de route bleek toch iets anders te lopen. Achteraf konden we prima aangeven waar we anders hadden moeten rijden, maar daar hadden we mooi niets aan. Om het goed te maken hebben we bij een snackbar een ijsje gehaald, dit bleek ook beter voor onze benen.