angelanaarsantiago.reismee.nl

Training 01-08-2012

Vandaag ben ik weer op de fiets naar het werk geweest en 92 km op de teller gezet. Het was erg vochtig weer en vanmiddag bereikte het kwik toch wel de 30 graden, heet en benauwd. Ik geef het niet zo gauw toe, maar de Ventolin is echt een uitkomst. Vanmorgen om zes uur aangereden en in 1 ruk lekker naar Haghorst gereden. Daar heb ik op een bankje mijn snelle Jelle verorberd, helaas kwam ik er wat laat achter dat het bankje zeiknat was J. Na 2,5 uur onderweg te zijn geweest kwam ik alsnog met nat haar aan bij Vendor, zo vochtig was het. Na een halve dag werken heb ik de fiets weer richting huis gezet. Inmiddels was de temperatuur al aardig opgelopen en de meegebracht flesjes water en sap waren geen overbodige luxe. Net zoals de vorige keer heb ik weer 3 stops ingelast, alleen nu iets langer zodat ik er 3,5 uur over heb gedaan.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!