angelanaarsantiago.reismee.nl

Training 08-08-2012

Volgens buienradar zou het vandaag droog zijn, weinig tot geen wind en met 17/18 graden aangenaam. Vandaar dat ik weer op de fiets naar het werk ben geweest. Vanmorgen om 05.45 uur aangereden en omdat ik zo vroeg was dacht ik rustig te fietsen. Mijn snelle Jelle heb ik op een bankje tussen Haghorst en Biest-Houtakkers verorberd en daarna ben ik rustig doorgereden. Ik denk dat ik toch een iets hogere versnelling te pakken had, want om 08.05 was ik al op de zaak, een nieuw persoonlijk record. Vandaag was de eerste keer dat ik ook de hele dag werkte, maar ik mocht een uurtje eerder naar huis. Om 16.00 uur weer op het fietsje gestapt en koers naar Eindhoven gezet. 2 maal een korte stop gehouden van 10 minuutjes en om 18.20 kon ik mijn stalen ros weer in de garage zetten. Deze weersomstandigheden zijn ideaal, ik hoop dat ze ook zo in Spanje zijn volgend jaar.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!