angelanaarsantiago.reismee.nl

Training 12-08-2012

Een echt zomerse dag met een brunch bij Lia & Chris. Om toch een lekkere fietstocht te hebben, ben ik vanmorgen om kwart over zeven op mijn fietsje gestapt en richting Elst gereden. Vooraf goed op Google, ANWB routeplanner en verschillende kaarten gekeken, dus het kon bijna niet fout gaan. Helaas ben ik nog wel eens eigenwijzer dan de bordjes onderweg wat resulteerde in een paar extra kilometers tussen Sint Oedenrode en Veghel. Van Eindhoven ben ik via Son, Nijnsel, Sint Oedenrode naar Veghel gereden en daar heb ik mijn ontbijtje op een bankje genuttigd. Daarna de weg vervolgd via Mariaheide, Uden, Zeeland, Grave, Nederasselt, Alverna en Nijmegen. Daar heb ik bij de Mac een sanitaire stop gehouden en het vochtverlies meteen weer aangevuld. Door Nijmegen heen loopt een soort fietssnelweg, erg mooi en handig. Het reed fantastisch totdat ik de Waal over was en de brug ineens ophield. Er was een mooie tijdelijke trap van metaal geplaatst waar het sowieso een uitdaging was je fiets in de daarvoor bestemde geul te krijgen. Dit kon alleen onder een hoek van minimaal 45 graden. Gelukkig was er een zeer aardige meneer die toestemming van zijn vrouw had om me te helpen mijn fiets naar beneden te krijgen. Daarna ben ik via Lent en Oosterhout naar Elst gereden. Na de heerlijke brunch met de hele familie ben ik in Elst op de trein gestapt en terug naar Eindhoven getreind. Bij elkaar toch een tocht van zo’n 84 kilometer en een belevenis met de trein.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!