angelanaarsantiago.reismee.nl

Training 22-08-2012

Vandaag was prima fietsweer voorspeld, 21 / 22 graden een zonnetje en niet te veel wind. Vandaar dat ik de 92 km naar het werk weer in de benen heb. Voor het eerst had ik vanmorgen de wind tegen en vanmiddag mee. Dit resulteerde dat ik de terugweg in 2 uur en 20 minuten had voltooid, inclusief een korte pauze op een mooi bankje in Oirschot bij een soort kinderboerderij. De kippen, de geitjes en het paardje verloren snel hun interesse toen bleek dat ik niet kwam voeren, maar dat mocht de pret niet drukken. Ook de heenweg lukte in 2 uur en 25 minuten, ik blijf natuurlijk een ochtendmens.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!