angelanaarsantiago.reismee.nl

Training 16-09-2012

Een prachtige dag met een klein briesje en 20 graden, ondanks dat Maria zich niet zo lekker voelt en niet meefietst, kon ik deze gelegenheid niet aan me voorbij laten gaan. Ik had nog een mooie tocht van 104 km liggen en vanmorgen om een uurtje of 8 ben ik op mijn fiets gestapt. De route ging door Eindhoven, Veldhoven, Oerle, Vessem, Hoogeloon, Netersel (had ik ook nog nooit van gehoord, maar het blijkt een stuk kleiner te zijn dan Zijtaart), Lage Mierde (mijn eerste stop met een flesje water), Hooge Mierde, langs de Belgische grens om Reusel heen en door Bladel. In Hapert heb ik bij het Mariakapelletje mijn bammetjes naar binnen geschoven en natuurlijk een kaarsje opgestoken. Daarna ben ik mijn weg vervolgd door Duizel (ook weer een gehucht van niks), langs het E3-strand, meerdere malen Veldhoven, Waalre en tenslotte nog een mooie route door Eindhoven. Erg vroeg thuis alhoewel de katten het al wel tijd vonden om iets te eten te krijgen, maar ze moeten nog een paar uurtjes wachten.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!