angelanaarsantiago.reismee.nl

Training 07-10-2012

Het weer was met 14 / 15 graden wat frisjes, maar er stond een licht briesje en een zonnebril was geen overbodige luxe. Om een uurtje of acht ben ik op de fiets gestapt voor een mooie knooppuntenroute van ruim 116 km door Eindhoven, Opwetten en Geldrop. In het veld stonden 3 reeën naar me te kijken. Ik kreeg zelfs de gelegenheid te stoppen en een foto te maken, echt waanzinnig. Daarna ben ik doorgereden langs Heeze, Leende, door Strijp, langs Soerendonk en vervolgens België in. Daar heb ik een omtrekkende beweging om Hamont gemaakt om bij het kanaal uit te komen. Tot Lommel heb ik het kanaal gevolgd en daar heb ik weer koers naar Nederland gezet. De tocht liep vervolgens door Boscheind, Weebosch, Eersel en Steensel. Hier begon er toch iets te knagen, hat zou toch niet dezelfde route dan vorige week zijn, maar dan via de andere kant? En ja hoor, even later kreeg ik een boerderij in oog waar een toch niet zo vriendelijke herdershond het had voorzien op mijn jas. Even van te voren toch maar aan een paar fietsers gevraagd of er een loslopende herdershond was. Hij bleek voor in de tuin te liggen en niets te doen. Na een paar keer goed adem te hebben gehaald, heb ik het gewaagd en ben langsgefietst. Natuurlijk gebeurde er nu niets (maar hij lag wel los in de tuin). Toen was het nog maar een klein stukje door Veldhoven en Eindhoven naar huis.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!