angelanaarsantiago.reismee.nl

Training 14-10-2012

Het is echt herfst, het waait stevig en het is maximaal 12 graden, maar wel droog. Voor het eerst weer met de winterjas en handschoenen gefietst. Ik had een mooie knooppuntenroute van 111 km klaarliggen en vanmorgen lukte het nog heel vlot om Eindhoven uit te komen. Vandaag is ook de marathon en ik woon binnen het parcours. De route leidde vanuit Eindhoven langs het kanaal richting Beek en Donk. Dan door Aarle-Rixtel, om Bakel, door Vlierden, Ommel en Asten. Eerst door Asten, toen er om heen en later weer een stukje door Asten (het staat ook op alle borden: ’t is Asten wat de klok slaat). Daarna ben ik langs Heusden gefietst, door Someren-Eind, Huyten en Maarheeze. Vervolgens om Budel, een klein stukje door België en de terugweg voornamelijk door natuurgebieden (langs Valkenswaard en Heeze). Daarna door Geldrop, Nuenen en het laatste stukje was het lastigst. Heel Eindhoven is afgezet en kon ik niet anders dan mezelf door het publiek begeven. Nog even staan luisteren bij het de stads Hofkapel de Eendracht en toen binnendoor naar huis.