angelanaarsantiago.reismee.nl

Training 19-10-2012

De zomer is weer begonnen, de voorspellingen geven vandaag 22 graden en weinig wind. Deze gelegenheid kon ik niet voorbij laten gaan en ik ben vandaag lekker op de fiets naar het werk geweest en 92 km op de teller erbij gezet. Vanmorgen was het nog donker, het werd pas een beetje licht toen ik al bij Vendor was. Vanmiddag heb ik wel van het uitzicht kunnen genieten, wat is het toch mooi met al die gekleurde bladeren. Ik merk dat mijn benen een heel stuk sterker zijn geworden, een pauze tussendoor is niet meer nodig en (zowel heen als terug) en twee uur en vijf minuten gefietst.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!