angelanaarsantiago.reismee.nl

Training 21-10-2012

Het weer is nog steeds zomers met temperaturen van rond de 20 graden en relatief weinig wind. Wel veel bewolking, maar vanmiddag kwam zelfs de zon er door. Ik heb een mooie route van 115,5 km gereden en ben door de volgende plaatsen gekomen: Eindhoven, Son, Best (langs de Zoo, maar geen spannende dieren gezien), Liempde (zoals altijd duurt het minimaal 4 knooppunten voordat je Liempde achter je kan laten), Kasteren, Gemonde, Sint-Michielsgestel, Maaskantje (ook vandaag heb ik ze niet gezien), Den Dungen, Heeswijk, Veghel, Mariaheide, Uden, Erp, Boerdonk, Beek en Donk, Aarle-Rixtel, Lieshout, Son en tenslotte weer Eindhoven. Langs het kanaal op weg naar Heeswijk zak ik veel schuim in het water, volgens mij probeert men met behulp van een fles badschuim bij de overloop van het water de boel eens goed te wassen. In Veghel wordt overal aan de weg gewerkt en zijn ook de knooppuntenbordjes (ik hoop tijdelijk) verdwenen, het was even zoeken, maar met behulp van de kaart ben ik weer op de route uitgekomen. Helaas zijn ook veel bordjes in Uden verdwenen en heb ik daar ook weer moeten zoeken. In Boerdonk wist men me te vertellen dat de straten in Erp net weer klaar zijn.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!