angelanaarsantiago.reismee.nl

Training 28-10-2012

Nog steeds is het prachtig weer, de dag begon met een klein beetje vorst en de temperatuur zou oplopen tot een graad of 6. Weinig wind en de hele dag zonnig, mijn zonnebril heeft de hele dag dienst gedaan. Aangezien ik gisteren kon genieten van 2 cursussen van Huub en daarna met Monique lekker ben gaan eten in Leiden, was ik vanmorgen om half zes opgestaan om eerst nog mijn huis schoon te maken. Tegen een uurtje of acht ben ik op de fiets gestapt en heb een mooie route van 124 km gereden: Eindhoven, Son, Bert, Liempde (hier komt iedere fietser altijd doorheen), Kasteren, Genemonde, Sint-Michielsgestel (natuurlijk bedacht ik me dat ik bij mijn tante op de koffie kon, ze zou dit erg waarderen, maar ik had vooraf niet goed op de route gekeken en haar adres en telefoonnummer niet bij me), onder knooppunt Vught door, Den Bosch, Vlijmen, Haarsteeg, Elshout en dwars door de Loonse en Drunense duinen. Een heel mooi gebied, maar heel Brabant was daar lekker aan de wandel. Daarna door Hooghout en hier kreeg ik wat problemen met mijn knooppuntenlijstje. De nummers die ik had correspondeerde niet met de werkelijkheid en ik heb een alternatief gereden door Helvoirt, Erp en Boxtel om daar de geplande route weer op te pakken. Daarna volgde de tocht door Lennisheuvel, Oirschot, Best (waar nog een spaak losraakte, maar samen met een hulvaardige man is deze vakkundig om een andere spaak heen gedraaid – de fietsenmaker zal ik van de week wel raad mee weten) Son en tenslotte Eindhoven.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!