angelanaarsantiago.reismee.nl

Training 10-11-2012

Het weer was matig, maar gelukkig droog. Er was windkracht 3 voorspeld en een graad of 10, dus vanmorgen tegen een uurtje of acht toch op de fiets gestapt. Omdat de wind uit het Zuiden kwam had ik een oude knooppuntenroute van ruim 116 km uit de doos gevist. De route liep door Eindhoven, Opwetten en Geldrop. Daarna ben ik doorgereden langs Heeze, Leende, door Strijp, langs Soerendonk en vervolgens België in. Daar heb ik een omtrekkende beweging om Hamont gemaakt om bij het kanaal uit te komen. Tot Lommel heb ik het kanaal gevolgd en daar heb ik weer koers naar Nederland gezet. De tocht liep vervolgens door Boscheind, Weebosch, Eersel en Steensel, Veldhoven en Eindhoven. Het viel me op dat in de natuurgebieden in zowel Nederland als België er veel jagers rondliepen. Het geweer in de aanslag, maar gelukkig heb ik geen schoten gehoord. Wel veel fazanten gezien.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!