angelanaarsantiago.reismee.nl

Training 17-11-2012

Met een graad of 5 wel koud, maar ‘s-morgens zonnig en windkracht 3 a 4 kon ik de gelegenheid niet voorbij laten gaan. Aangezien er vanmiddag iemand op de koffie komt die dit jaar nog naar Santiago is gefietst, heb ik een “korte” route van 107 km gekozen. De route bracht me door Eindhoven, Son, Lieshout, Aarle-Rixtel, Bakel, Milheeze, Deurne, om Liessel, de A67 over, door de Dennendijkse bossen, Asten, Someren, Sterksel, Heeze, Geldrop, Nuenen en Eindhoven. Tot het middaguur was het stralend weer en langs het kanaal heb ik genoten van een prachtige zonsopkomst. Bij thuiskomst zag ik dat een beetje zonnebrand geen overbodige luxe was. Nou ja, dan heb ik de komende week geen bruin uit een potje nodig.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!