angelanaarsantiago.reismee.nl

Training 25-11-2012

Volgens buienradar zou het droog zijn, een graad of 10 en windkracht 6. Vannacht wel regelmatig wakker geworden van de wind en nog even getwijfeld of ik wel zou gaan. Ik heb de hele week al last van een flinke verkoudheid en sinds een paar dagen ben ik ook behoorlijk aan het hoesten. Vanmorgen gewacht tot het licht was en even na achten toch maar aangefietst. Ik had een mooie knooppuntenroute die eventueel ook voor de helft gereden kon worden. Nadat ik voor de tweede maal ergens had staan schuilen heb ik maar besloten de helft te rijden. Dit was nog zo’n 55 km door Eindhoven, Son, Best, Oirschot, Oostelbeers, Wintelre, langs Airport en nog een stuk door Eindhoven. Volgens mij was het ook wel windkracht 6, maar met regelmatig wat hardere rukwinden. Daardoor waren er behoorlijk wat takken uit de bomen gewaaid en soms had het fietspad meer weg van een hindernisbaan.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!