angelanaarsantiago.reismee.nl

Training 29-11-2012

Buienradar beloofde een graad of 6, droog (zelfs zonnig) en windkracht 3 tot 4. Vandaar dat ik een vrije dag heb genomen om nog een uitgebreide knooppuntenroute te fietsen. De route was 131,5 km vanuit Eindhoven door Son, Best, Oirschot, Kattenberg (geen kat gezien), langs Groot Kolkven, door Oisterwijk, langs Leemkuilen, tussen Udenhout en Biezenmortel door, dwars over de Loonse en Drunense Duinen en door Drunen. Op weg naar Nieuwkuijk heb ik een korte stop gehouden en heb mijn weg vervolgd door Vlijmen, langs het Engelenmeer, door Engelen, Oud Empel, langs de Waal, door Empel, Rosmalen, Den Bosch naar St. Michielsgestel. Daar had tante Greet de thee en de gebakken eieren al voor me klaar staan. Na heerlijk geluncht te hebben (en natuurlijk lekker bijgekletst) ben ik mijn weg vervolgd door Wielsche Hoeven, Gemonde, Casteren, Liempde, Son en Eindhoven. Mijn achterband was in Liempde al erg zacht en een vriendelijke meneer heeft hem voor me opgepompt. Helaas was de band echt lek en heb ik (gelukkig maar 1,5 km) moeten lopen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!