angelanaarsantiago.reismee.nl

Training 23-12-2012

Buienradar kon niet zo goed aangeven wat het weer zou worden, de afgelopen dagen veranderde het bijna met het uur. Vanmorgen nog gekeken en besloten toch op weg te gaan. Het was een graad of 12 en windkracht 5. Eerst maar gewacht tot het een beetje droog werd, deze tijd heb ik gebruikt om mijn ticket voor de heenreis op 1 juni te boeken. Om een uurtje of tien leek het toch droog te worden en ben ik door het Dommeldal richting het kanaal in Son gefietst. Helaas was het maar een paar minuten droog en daarna werd er behoorlijk met water gegooid. Bij het kanaal aangekomen heb ik besloten om terug te keren. Na 11 kilometer en zeiknat ben ik weer thuis, volgende keer beter.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!