angelanaarsantiago.reismee.nl

Training 26-12-2012

Het zou een graad of 9 worden, windkracht 4 en droog, ideaal weer om een rondje te fietsen. Daarnaast heeft de zon zich zeer regelmatig laten zien. Gezien de windrichting had ik de route gekozen die ik op 25 november had ingekort. De route leidde me langs Eindhoven, Son, Best, Oirschot, Oostelbeers, Vessem, langs de Utrecht en het Goorven, Hoogeind en een stukje door België (Boerenbond). Daarna kwam ik door Lage Mierde waar ik ergens een verkeerde afslag had genomen, toen ik al een aardig eind op weg was (N269) naar Hilvarenbeek ben ik een stuk van de ochtendroute weer gevolgd tot in Vessem. Daar heb ik de geplande route weer opgepakt door Wintelre, langs het vliegveld en door Eindhoven. Toch nog ruim 105 km gefietst. Onderweg een paar keer een levende kerststal gezien en 3 kapelletjes, maar alleen in Vessem lagen er kaarsjes. Daar heb ik dan maar meteen een berg kaarsjes opgestoken.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!