angelanaarsantiago.reismee.nl

Training 29-12-2012

Een graad of 10 / 12, windkracht 5, droog en redelijk zonnig. Alle benodigde ingrediënten voor een mooie fietstocht. Ik had een tocht van 130 km uitgezocht door Eindhoven, Nuenen, Geldrop, Herselse Heide, Ommel, Asten, langs Heusden en de Groote Peel, Ospeldijk, Ospel, Eind, onder Weert door (maar wel 20 keer het bordje tegenkomen). Vervolgens langs de IJzeren Man en iets verderop bij de sluis heb ik een heerlijke omelet verorberd. Daarna heb ik mijn fietstocht vervolgd langs Budel, Cranendonck, Soerendonk, Strijp, Gelrop, Hulst, Nuenen en Eindhoven. Vandaag heb ik voor het eerst met fietsnavigatie gereden en dit scheelt inderdaad veel zoekwerk op allerlei kaarten. Het is nog even wennen, maar mijn Mio is erg handig. Ik kan in ieder geval de knooppuntenroutes inlezen. Daarnaast kan ik de Mio een route laten bedenken en die dan fietsen (er hoeft alleen het gewenste aantal kilometers ingegeven te worden).

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!