angelanaarsantiago.reismee.nl

Training 06-01-2013

Gisteravond hadden Herman (mijn buurman) en ik besloten een rondje Eindhoven te fietsen / scootmobielen. Er bleken toch een aantal kapelletjes te zijn die ik nog niet kende, de kans om rondgeleid te worden door een rasechte Eindhovenaar liet ik niet aan me voorbij gaan. We zijn eerst naar de Oude Bosschebaan gereden en daar het kapelletje bezocht. Vervolgens zijn we via een mooie route langs Aquabest en het kanaal naar Hooidonk gereden waar we een kijkje bij de watermolen en het kapelletje genomen hebben. Daarna zijn de langs Nederwetten door Nuenen gereden en een kijkje bij de Weverkeshof genomen. Vervolgens hebben we nog een kaarsje aangestoken bij het kapelletje in Eeneind en hebben onze weg vervolgd langs de Collse watermolen, Hulst, Riel, Grijzenrooi, dwars door Stratum, door de Genneper parken (en natuurlijk langs de Genneper watermolen), over het TU terrein weer naar huis. Bij thuiskomst bleek dit een tochtje van zo’n 49 km.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!