angelanaarsantiago.reismee.nl

Training 12-01-2013

Het weer was zonnig, een graadje vorst en windkracht 3 a 4. Een uitgelezen gelegenheid om mijn nieuwe zonnebril uit te proberen, het kijkt fantastisch. Ik had een mooie knooppuntenroute van 138 km in mijn Mio gezet en ben vanmorgen rond een uurtje of acht aangereden. De route leidde me door Eindhoven, Son, Lieshout, Aarle-Rixtel, De Rips, Oploo, Sint Anthonis, Noordkant, Ledeacker, Rijkevoort, Laageind, Haps naar Cuijk. Daar zat een kleine verrassing in de route, een kijkje bij de Maas. Vervolgens verwachtte ik dat ik weer door kon rijden, maar mijn Mio dacht daar anders over: omkeren. Gelukkig is Cuijk een mooie plaats en het duurde een paar minuten voordat ik de juiste route weer had gevonden. Toen merkte ik ook dat het tocht best wel koud was en ik al heel lang geen gevoel meer in mijn voeten had. Na een rondje te hebben gelopen om de bloedsomloop weer op gang te brengen ben ik mijn tocht vervolgd door Beers, Langeboom, Uden, Volkel, Erp, Keldonk, Mariahout, Lieshout, Son en Eindhoven. Na thuiskomst was mijn toet aardig gekleurd en zelfs mijn lippen waren verkleurd (helaas was dat blauw). Ik denk dat ik de volgende keer bij een hele dag vorst maar een iets kortere route uitkies.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!