angelanaarsantiago.reismee.nl

Training 03-02-2013

Ondanks dat mijn gezondheid nog wat te wensen over laat, wilde ik toch heel graag een rondje fietsen. Volgens buienradar zou het droog zijn, een graad of 4 en toenemende wind (08.00 windkracht 2 naar 14.00 windkracht 5). Voor de derde keer heb ik de route naar het westen gepakt waardoor ik eerst wind tegen heb en op de terugweg wind mee. Totaal was het 110 km en ik kon goed merken dat mijn lichaam toch behoorlijk verzwakt was. Vanmorgen ben ik vertrokken door Eindhoven, Son, Best, Oirschot, Oostelbeers, Vessem, langs Goorven en Hoogeind naar Boerenbond in België. Daar was de omkeer en vervolgens ben ik windmee naar Lage Mierde gefietst. Daar heb ik een tussenstop gehouden bij “ Hof Cleyn Mierde”. Hier was ik nu al voor de vierde keer en heb mezelf getrakteerd op een quiche met thee en cola. De eigenares is zeer geïnteresseerd en heeft het idee om ook eens naar Santiago te gaan. Ze heeft me ook wat namen van kloosters gegeven die voorzien zijn van Nederlandse broeders, altijd handig om te weten. Daarna ben ik verder gefietst door Netersel, Casteren, Hoogeloon, Hoogcasteren, Vessem, Hoogeind, Wintelre, langs Eindhoven Airport en door Eindhoven. Deze keer heb ik de route niet hoeven inkorten vanwege storm en takken op de weg, en dankzij mijn Mio heb ik ook nog goed gereden.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!