angelanaarsantiago.reismee.nl

Training 03-03-2013

Volgens buienradar zou er een nieuw weerrecord worden gevestigd met 8 graden, droog en windkracht 1. Een uitgelezen gelegenheid om eens naar mijn ouders te fietsen in Apeldoorn. Vanmorgen om een uurtje of acht ben ik op de fiets gestapt voor een mooie route van 111,5 km door Eindhoven, Son, Nuenen, Lieshout, Beek en Donk, Gemert, Handel, Huize Padua, Venhorst, Landhorst, Odiliapeel, Mill om in Beers een korte stop te houden en te schuilen voor de regen. 0% kans op 0 mm regen in Eindhoven en Apeldoorn garandeert dus stiekem toch geen droge tocht. Daarna ben ik mijn weg vervolgd door Linden, Heumen, Malden en in Nijmegen had ik toch maar de oude Waalbrug genomen aangezien de nieuwe fietsbrug langs het spoor de vorige keer nog niet af was en het best een toer was om via de ijzeren trap naar beneden te komen. De weg volgde door Lent, Nijmegen (echt waar, ik heb de bordjes nogmaals gecheckt), Elst, Arnhem waar ik mijn krentenbol heb verorberd. Na het centrum volgde een pittige klim richting de Veluwe met vervolgens nog een aantal leuke klimmetjes, zeker voor Nederlandse begrippen. Ik ben gereden door Groenendaal, de Woeste Hoeve, Beekbergen om mijn tocht in centrum Apeldoorn te beëindigen. Aan het begin van de straat zag ik moeders al zwaaiend midden op de weg staan en vaders had het fototoestel al in de aanslag. Ik laat me lekker verwennen en pak straks de trein terug.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!