angelanaarsantiago.reismee.nl

Training 05-03-2013

De eerste lentedag is aangebroken. Volgens buienradar zou het kwik de 16 graden bijna bereiken. Deze gelegenheid kon ik niet aan me voorbij laten gaan en daarom ben ik vanmorgen tegen kwart voor zes op de fiets gestapt en naar het werk gereden. Aangezien het toen nog rond het vriespunt was, had ik mijn ski-jack maar aangetrokken. Gedurende de wintermaanden heeft men langs de fietspaden veel onderhoud gepleegd (lees struiken en bomen verwijderd), de wind had vrij spel. Vanmiddag had ik voor de zekerheid toch maar mijn windjackje meegenomen en deze voor het eerst geprobeerd. In het begin was het nog wel warm, maar tegen de tijd dat ik Eindhoven had bereikt was ik blij een jasje aan te hebben. 92 km op de teller gezet en net niet met licht thuis, maar het scheelde niet veel.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!