angelanaarsantiago.reismee.nl

Training 10-03-2013

Vandaag is geen fietsweer. Nadat ik me heb uitgeleefd op de sportschool, loop ik (nogmaals) mijn to-do-lijstje door.
- Fietsschoenen - aanwezig en ingefietst/iingelopen.
- Fietsbroekjes - aanwezig in de juiste maat (toch weer afgevallen).
- Fietsshirt - 1 aanwezig, voor de rest gebruik ik een katoenen shirt.
- Windjack en regenponcho - aanwezig en uitgeprobeerd.
- Waterdichte overschoenen - aanwezig, indien nodig gebruik ik ze onderweg voor het eerst.
- Fietsgereedschap - aanwezig en geprobeerd.
- Bandenplakset - aanwezig.
- Fietsnavigatie - aanwezig en voldoende getest.
- Fietscomputertje - aanwezig maar nog niet werkend.
- Papieren (pelgrimspas, paspoort, tickets, info van het genootschap, routeboekje) - aanwezig.
- Simpel EBHO-setje - aanwezig.
- Fietstassen + mogelijkheid tot waterdicht maken - aanwezig.
- Bidons en fietsspiegel - aanwezig, nog niet gemonteerd.
- Fototoestel, telefoon, MP3-speler - aanwezig met voldoende opslagcapaciteit en laders.
- Gewone kleding en toiletartikelen - aanwezig.
- Extra zaken zoals slaapzak, kussensloop, ducktape, zakmes, fietshelmpje, kettingolie, babyshampoo, sneldrogende handdoek, steentje voor Cruz de Ferro, jacobsschelpen, zinkzalf, woordenboekje Spaans en dagboekje met pen liggen klaar.
Volgens mij loop/fiets ik aardig op schema.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!