angelanaarsantiago.reismee.nl

Training 17-03-2013

Even leek buienradar roet in het eten te gooien, maar vanmorgen heb ik het toch maar gewaagd. Een graadje of 7, windkracht 4 en waarschijnlijk redelijk droog. Ik had een oude route gepakt en 116 km gefietst door Eindhoven, Opwetten, Geldrop, langs Heeze en Leende, door Strijp, langs Soerendonk en Hamont naar het kanaal. Het kanaal heb ik tot Lommel gevolgd en daar ben ik weer richting het Noorden gereden door Boscheind, Weebosch, Eersel, Steensel, Veldhoven en Eindhoven. Alleen bij Heeze regende het iets, bij Soerendonk begon de zon zelfs te schijnen en heb ik mijn zonnebril opgezet. Veel minder sneeuw gezien dan vrijdag en veel meer krokusjes.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!