angelanaarsantiago.reismee.nl

Training 24-03-2013

Vanmorgen hebben pa en ma me al vroeg met fiets en al opgehaald om de Mergellandroute te fietsen. Met goede moed vertrokken we naar het Zuiden, waar het onderweg al behoorlijk begon te sneeuwen. In de buurt van Maastricht was er geen onderscheid meer te maken tussen weg en stoeprand en het was niet verantwoord om te fietsen. Na buienradar uitgebreid te hebben bestudeerd dachten we dat het in Hasselt redelijk sneeuwvrij zou zijn. Daar aangekomen bleek het vermoeden juist en heb ik mijn Mio ingesteld op “Surprise me”. Dit gaf een hele mooie route van 54 km door Hasselt, Sint Lambrechts-Hek, Alken, Wellen, Herten, Borgloon, Kuttehoven (stond er echt, niet verzonnen), Berlingen, Hoepertingen, Ulboek, Zepperen, Kortenbos waar het begon te ijzelen. Gelukkig was dit niet veel en ben ik mijn weg vervolgd door Sint Truiden, Nieuwerkerken, Wijer, Stevoort, Kuringen om daarna weer in Hasselt te eindigen. Daar zijn we per auto naar Valkenburg gereden om morgen het tweede deel van de oorspronkelijke Mergellandroute te fietsen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!