angelanaarsantiago.reismee.nl

Training 28-03-2013

De wind is iets gaan liggen (nog maar windkracht 3), het zou droog zijn en de temperatuur liep van -1 op naar een graad of 3. Een prima gelegenheid om lekker op de fiets naar het werk te gaan. Vanmorgen ben ik vroeg opgestaan en om kwart voor zes op de fiets gestapt. Ondanks dat er minder wind stond vond ik het toch best koud, er lag zelfs nog redelijk wat ijs op het kanaal. Halverwege de middag wist een collega heel vrolijk te vertellen dat het in Arnhem sneeuwde en dat die sneeuw onze kant uit kwam. Helaas had hij gelijk, het sneeuwde niet hard, maar de hele weg ben ik omgeven door witte bolletjes. Toch ben ik blij dat ik de 92 km gefietst heb.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!