angelanaarsantiago.reismee.nl

Training 06-04-2013 - wegens materiaalpech afgebroken

Mijn ouders gaven me een lift naar Valkenburg en het plan was om een mooie knooppuntenroute naar Maastricht te fietsen en daarna de trein terug naar Eindhoven te nemen. Buienradar gaf vanmiddag 8 graden aan, windkracht 3 a 4 en droog. Bij aankomt miezerde het iets, maar dat mag de pret niet drukken. Vanaf het Parkhotel ben ik op mijn fietsje gestapt en reed ik door Valkenburg, Walen, Klimmen (ja inderdaad, dat was een leuk klimmetje), Termaar, Craubeek en Voerendaal. Deze keer lukte het me prima om fietsend boven te komen en ik kreeg er steeds meer zin in, wel liep mijn achterwiel iets aan. Vervolgens volgde een mooie tocht om Heerlen heen, maar mijn achterwiel gaf steeds meer problemen. Zoveel dat ik het niet verantwoord vond om door te rijden en ben ik Heerlen zelf in gereden en bij een fietsenmaker binnen gegaan. Daar bleek dat de spaken toch te strak waren afgesteld waardoor de velg was gaan scheuren en het hele wiel krom is getrokken. Helaas konden ze daar mijn wiel niet vervangen, dus ben ik op de trein gestapt en heb mijn fiets in de capabele handen van de Eindhovense rijwielcentrale achter gelaten. Dus maar 23 km vandaag en tot dinsdag geen fiets. Morgen maar naar de sportschool.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!