angelanaarsantiago.reismee.nl

Training 17-04-2013

Gisteren is mijn nichtje geboren, vandaag zijn mijn ouders 42 jaar getrouwd en buienradar beloofde goed weer. Geen betere gelegenheid om de 111,5 km naar Apeldoorn te fietsen. Vanmiddag rond de 20 graden, windkracht 4 in de rug en droog. Vanmorgen ben ik om een uurtje of half acht op de fiets gestapt voor een supersnelle route door: door Eindhoven, Son, Nuenen, Lieshout, Beek en Donk, Gemert, Handel, Huize Padua, Venhorst, Landhorst, Odiliapeel, Mill, Beers, Linden, Heumen Malden, Nijmegen (via de nieuwe fietsbrug langs het spoor), Lent, Nijmegen, Elst, Arnhem. Hier heb ik een Snelle Jelle naar binnen geschoven waarna het klimmen kon beginnen. Heerlijk met windkracht 4 in de rug, ik was zo boven. De weg vervolgde door Groenendaal, de Woeste Hoeve, Beekbergen en Apeldoorn. Ik had eerder een nieuw achterwiel moeten laten plaatsen, nu was ik om een uurtje of 1 al in Apeldoorn (ik hoop met dit wiel altijd wind mee te hebben :).

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!