angelanaarsantiago.reismee.nl

Training 28-04-2013

Met 13 graden wat aan de frisse kant, maar droog en windkracht 2 a 3. Ik had het plan opgevat om de trein naar Maastricht te nemen om daar wat heuveltjes te oefenen, maar bij het station aangekomen bleek dat er geen treinen naar het Zuiden gingen. Na een paar gloeiende gloeiendes toch maar mijn Mio op “Surprise me” gezet en bij elkaar een verrassingsroute van 136,5 km gefietst. Mijn Mio leidde me eerst weer zo’n beetje terug naar huis waarna de route liep door: Eindhoven, Airport, Wintelre en Vessem waar ik (zoals beloofd) een aantal kaarsjes heb opgestoken (o.a. voor mijn zus en Monique). Daarna ben ik verder gefietst door Hoogeloon, Casteren, Netersel, Lage Mierde, Hooge Mierde, Lage Mierde en Hooge Mierde – het was blijkbaar geen rechtstreekse route. Vervolgens door het Belgische Weelde (echt een mooie plaats, en alle paardenkoetsen in de weide omtrek reden daar ook), Ravels, weer Weelde, Poppel om de grens weer over te steken bij Goirle. Daarna volgde Tilburg, Loon op Zand, over de Loonse en Drunense duinen, Drunen, Cromvoirt, Vught om in Sint-Michielsgestel bij tante Greet onverwachts aan te bellen (helaas was ze niet thuis, dat krijg je met een surprise route). Toen maar doorgereden door Schijndel, Sint Oedenrode, Nijnsel, Son en Breugel en Eindhoven.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!