angelanaarsantiago.reismee.nl

Training 30-04-2013

De NS heeft beloofd dat ik met mijn fiets vandaag naar Maastricht kan. Het werd bijna 16 graden, windkracht 4 en een beetje zon. Dit was een prima dag om mijn route van afgelopen zondag te fietsen. Om kwart voor acht ben ik in de trein gestapt en voor 9 uur kon ik met de tocht van 102,3 km en 716 klimmeters beginnen. Het waren 2 lussen vanaf Maastricht. De eerste lus kwam door: Maastricht, Rothem, Meersch, Berg en Terblijt, Geulhem, Houthem, Valkenburg, Walem, Klimmen, Hulsberg, Kleingenhout, Arensgenhout, Schimmert, Oensel, Ulestraten, Waterval, Meerssen, Schietecoven, Kasen, Bunde, Brommelen Geule en Geule aan de Maas. Daar bleek dat het geplande pondje uit de vaart was en vervolgde ik mijn weg terug door Geule, Brommelen, Bunde en Maastricht. Er waren een paar hindernissen in de binnenstad, maar ik heb alle voetgangers kunnen ontwijken en ben mijn weg vervolgd door: Oost-Maarland, Rijckholt, Gronsveld, Eckelrade, Libeek, Mheer, Banholt, Terlinden, Reijmerstok, Euverem om in Gulpen midden in een straatfeest te belanden. Daardoor heb ik een stukje moeten lopen en stond mijn fiets in een iets te grote versnelling voor de enorm steile heuvel die direct volgde (later vertelde een wielrenner me dat dit stukje een stijgingspercentage had van ruim 20%). Toch maar een stukje gelopen en tussen de weilanden weer op de fiets gestapt naar: Ingber, Scheulder, Margraten, Honthem, Cadier en Keer om weer in Maastricht te eindigen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!