angelanaarsantiago.reismee.nl

Training 09-05-2013

Volgens buienradar zou het een graad of 17 worden, droog en windkracht 4 vanuit het Westen. Angelique Geerts had al eens gevraagd of ik niet een keer langs haar kon fietsen en dit leek een uitgelezen gelegenheid. Vanmorgen, even na half acht ben ik op de fiets gestapt voor een route van 125 km naar Prinsenbeek. Mijn Mio leidde mij via Eindhoven, Oirschot, langs het kanaal naar Tilburg, dwars door Tilburg, Hulten, Rijen, Molenschot, Dorst (echt, ik verzin het niet en heb dus ook maar iets gedronken), Breda en Prinsenbeek. Rond een uurtje of 11 was ik bij Angelique en heb ik lekker uit kunnen rusten in haar prachtige tuin. Na een heerlijke kom zelfgemaakte soep ben ik weer op mijn fietsje gestapt voor de terugrit, nu met wind in de rug. Nederland lijkt vlak maar volgens mijn Mio heb ik vandaag wel degelijk 313 meter geklommen, waarvan de helft dus met wind tegen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!