angelanaarsantiago.reismee.nl

Training 10-05-2013

Vandaag hadden pa en ma een afspraak in Schin op Geul en boden mij een lift aan. Volgens buienradar zou het een graad of 15 worden, droog en windkracht 5 vanuit het Zuid-Westen. Vandaar dat ik vanmorgen om kwart voor negen al op mijn fietsje aan een mooie knooppuntenroute met in totaal ruim 1 km klimmen en een lengte van 91,6 km kon beginnen. Het begon nog wat druilerig, maar toch kon de jas snel uit en de zonnebril op. De route liep door: Schin op Geul, Valkenburg, Watem, Klimmen, Terhaar, Craubeek, Voerendaal, Heerlen, Landgraaf, Kerkrade, Horbach, Bocholtz, Orsbach, Lemiers en Vaals waar ik had afgesproken met Anne-Marie. Zij is dit weekend hier op vakantie en vond het leuk als ik even aan kwam. Het park en het huisje was makkelijk te vinden en we hebben heerlijk gekletst en genoten van lekkere broodjes. Daarna kwam pas het zware werk, een klim van ruim 245 meter met de wind tegen. Mijn weg vervolgde door: Vijlen, Rott, Mechelen, Terziet, een stukje België, Slenaken, Noorbak, Terlinden, Terhorst, Mheer, Libeek waar in de laatste klim mijn ketting er de brui aan gaf. Gelukkig hoefde ik maar een klein eindje te lopen naar de top om daar een zeer behulpzame man te vinden die het euvel snel had verholpen. Daarna was het eigenlijk alleen nog bergafwaarts naar St. Geertuid, Gronsveld en Maastricht.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!