angelanaarsantiago.reismee.nl

Thuiskomst

Na een paar dagen de toeristische attracties in Santiago en Porto bekeken te hebben, ben ik vanmorgen geland op vliegveld Eindhoven. De thuiskomst was fantastisch. Pa en ma brachten me thuis en de buren hadden er een feestje van gemaakt, de hele buurt weet dat ik weer thuis ben. Het was een ongelooflijke reis,zowel fysiek als spiritueel. De camino heeft me nog veel meer gebracht dan dat ik ooit had durven hopen. De pelgrimstocht die in 2011 begon, eerst met een idee en later steeds concreter. Al de fietstrainingen en het vergaren van benodigde (en leuke/nuttige) informatie, het bij elkaar sparen van alle benodigdheden. 2 jaar heb ik hier naar toe geleefd en ik moet eerlijk bekennen dat ik er als een ander mens uit ben gekomen. Aan iedereen die met me mee heeft geleefd: ontzettend bedankt, je betekent veel voor me.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!