angelanaarsantiago.reismee.nl

Het volgende avontuur

Sinds ik ben getroffen door het pelgrimsvirus, heb ik een andere kijk op de wereld. Geluk zit in kleine dingen, heerlijk buiten fietsen bijvoorbeeld. Of in een goed gesprek met iemand waar je van houd. Daarnaast besef ik steeds meer dat het waarmaken / leven van je dromen ongeloflijk veel impact heeft. Toen ik net terug was uit Santiago zag ik de Nijmeegse 4daagse op tv. Ieder jaar kijk ik en denk ik: wat zou dat gaaf zijn daar ooit eens tussen te lopen. Vorig jaar dacht ik: en waarom ga ik dat dan niet gewoon doen !?!

Om zeker van een startplaats te zijn, en een goede voorbereiding te hebben - heb ik me ingeschreven bij via4daagse. Vanaf eind februari ben ik aan de wandel en heb ruim 1.000 km gelopen om goed voorbereid aan de start te verschijnen. Mijn idee daarachter was dat ik er dan meer van kan genieten.

Op 14 juli 2014 vertrek ik naar Nijmegen om 4 dagen 40 km te lopen en het 4daagsekruisje te bemachtigen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!