angelanaarsantiago.reismee.nl

4daagse woensdag

Vandaag een late start, en dat was aan de inzet van de dronken studenten wel te merken. Half zeven is het best te omschrijven als tandvleesaanmoediging. Het eerste stuk door Nijmegen was erg rustig, weinig mense...n langs de weg. Degenen die wel langs de kant stonden, hielden zich grotendeels stil. Ook weinig muziek langs de weg. Zodra we Alverna binnenliepen, begon het feest goed. Op een stukje bos na, was het 1 groot feest en zijn we al dansend en hossend laatste 28 km richting de finish gelopen. Echt alle straten helemaal versierd, van alles te krijgen en iedere 50 meter muziek. In de binnenstad van Nijmegen is het roze woensdag. De lopers zelf hadden zich al zoveel mogelijk in het roze uitgedost, maar dat was niets in vergelijking met de binnenstad. Na de afmelding op het Wedren en het ophalen van het felbegeerde startkaartje voor morgen, hebben we onszelf getrakteerd op een lekkere cola.

Geen blaren, geen spierpijn - alleen een beetje stijf. Volgens mij zet ik morgen de (inmiddels geworden) traditie voor om dansend en zingend over de finish te komen. Morgen staat tante Wilma me in Groesbeek op te wachten, dus een extra speciale dag.