angelanaarsantiago.reismee.nl

Eens een pelgrim …

Het onderweg zijn, los van het dagelijks leven, genieten van de omgeving en de ontmoetingen, niets anders te hoeven dan vooruit te gaan. Het leven wordt simpel en overzichtelijk.

De smaak van dit pelgrimsleven laat me niet los en dit jaar fiets ik dan ook naar Rome. Ook deze keer heb ik contact opgenomen met pastoor Goris voor het wederom zegenen van mijn fiets. Voor mij veel waardevoller dan een reisverzekering. In 2013 heb ik intenties meegenomen naar Santiago en een berg kaarsjes voor iedereen aangestoken. Datzelfde wil ik nu weer doen. Heb je iemand voor wie je een kaarsje aan wil laten steken, laat het me weten. Met Pinksteren stap ik op mijn fiets en hoop na 3 weken en 2.000 km in Rome aan te komen.

Reacties

Reacties

Pa en Ma

Hoi Angela,

De eerste aanzet voor de tocht naar Rome is er, succes

Sietse

Hoi Angela,

Geniet van je tocht en maak er wat moois van!

Sietse

dorus

welke route neem je dan haal je ons vast in. fiets met hond in karretje. Ik fiets boekje van amsterdam naar basel van benjaminse, en ik wil voor hemelvaart vertrekken vanaf maastricht

Fredder

Beste Angela,
Wij kennen elkaar niet maar ik heb in 2013 deze fiets tocht ook gemaakt zie verslag bij reitsma onder fred, 02-06-2013
Ik wens jou heel veel plezier toe ik ga je zeker volgen
Het is een byzondere route (zelf zou ik dit jaar naar lourdes fietsen (langs oude wegen) maar een tennis arm en een drukke baan hebben mijn doen besluiten het een jaartje op te schuiven.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!