angelanaarsantiago.reismee.nl

Onze zoeaaf.

Voor de eenwording van Italië in 1870, was het Vaticaan een stuk machtiger en had veel land in bezit. Toen dit verloren dreigde te gaan, heeft de paus via de kerken in Europa gelovigen opgeroepen te komen vechten voor het behoud van het Vaticaan. Mijn bed-bed-bed overgrootvader Peter Villier heeft hier gehoor aan gegeven en is als zoeaaf naar Rome vertrokken. Natuurlijk zijn wij erg trots en het betreffende schilderij is dan ook, voor ons, een echt familiestuk.

Het schilderij is onlangs schoongemaakt en pronkt weer als vanouds aan de wand. Een foto van ons Peter gaat in mijn fietstas mee naar Rome. Een iets andere route en een iets ander doel, maar toch. Ik hou de familietraditie een beetje in stand door mijn pelgrimstocht.

pa ma

Leuk dat je de familie historie voortzet.

Marielle Voorzee (secretaris van de Nederlandse Obesitas Vereniging)

Het Bestuur van de Nederlandse Obesitas Vereniging volgt uw prestaties met belangstelling en bewondering. U bewijst dat ook obese mensen tot grote sportieve prestaties in staat zijn. Mogen wij u benaderen om in 2015 tijdens onze jaarvergadering een inleiding te houden om lotgenoten een hart onder de riem te steken ?
Wij zullen op onze site http://www.obesitasvereniging.nl/ een linkje naar jullie blog plaatsen. Goede reis alvast !

tante Wilma

Heel erg trots op zo n nicht! Een mooie fietstocht, fijne ervaringen, wil je graag blijven volgen