angelanaarsantiago.reismee.nl

Nog 6 weken voor vertrek

De voorbereidingen zijn in volle gang en mijn to-do-lijstje wordt steeds korter:

  • Mijn fiets is helemaal Rome-klaar en vandaag ook al goed op de proef gesteld. Natuurlijk staan er nog een aantal trainingsdagen gepland en met het mooie weer in aantocht kijk ik hier enorm naar uit. Nog een paar keer de Veluwe op en Zuid Limburg onveilig maken – natuurlijk niet op 1 dag.

  • De eerste overnachting is ook geboekt, dit leek me wel zo verstandig aangezien ik met Pinksteren vertrek. Voor de overige overnachtingen maak ik gebruik van de routeboekjes van Reitsma. De tip: kijk rond de lunch waar je wil eindigen die dag en bel dan voor een overnachting neem ik ter harte.

  • Meneer Pastoor verwacht mijn fiets en mijzelf op 21 mei voor de zegening. Volgens mij maakt hij er weer net zo’n feestje van als 2 jaar geleden. Mijn fiets mag links voor het altaar en krijgt de volle laag in de loop van de mis.

  • De bagage is zo goed als rond. Nog 1 onderbroek (wat een lol) en een reserve binnenband en alles staat gereed. Zelfs aan elastiekjes, reserveveters en Duck tape is gedacht.

  • Mevrouw de doctor heeft me helemaal goedgekeurd en met ruim voldoende pillen/poeders op zak mij heel veel plezier gewenst.

  • Er wordt weer goed op mijn huisje en salontijgertjes gepast. Ook voor de 4 katjes zijn alle benodigdheden in huis. De dametjes komen niks te kort en worden waarschijnlijk nog meer verwend dan anders.

    Kortom, volgens mij kan ik onderhand wel vertrekken.

Reacties

Reacties

Adri Verwoert

Volgens mij ben je goed voorbereid. Veel plezier bij de laatste trainingen.

pa en ma

Fijn dat de voorbereidingen vrijwel voltooid zijn. Wel zijn trots op je.

kees en marij

Hoi Angela,
wij vertrekken een week later naar Rome op de fiets vanuit Oudenbosch en rijden ook de Reijtsma route.
Veel succes met de laatste voorbereidingen en wie weet zien wij jou nog wel ergens onderweg.
Pelgrimsgroet.

Paulien van Gijn

Geniet en veel plezier Angela!

Ik vertrek eind juni -vanuit Amsterdam- voor dezelfde tocht, dus zal je verslag met zeer veel interesse lezen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!