angelanaarsantiago.reismee.nl

Inzegening van mijn fiets

Voordat ik naar Santiago vertrok in 2013, had ik mijn fiets laten zegenen door meneer Pastoor. Dit had een onbezorgde en heerlijke pelgrimstocht tot gevolg. Vandaar dat ik ook deze keer voor deze opzet had gekozen. Gisteravond was het zover, in de kapel van het Heilige Hart mocht mijn fiets voor bij het altaar staan.

Het was een prachtige en heel persoonlijke mis. Nadat mijn fiets en de berijder (ik zij de gek) waren gezegend, heb ik vele succeswensen en intenties van allerlei parochianen mogen ontvangen. Meneer Pastoor noemde ook nog mijn voorouder de zoeaaf met de conclusie dat de reis en de bestemming nu een heel stuk veiliger zijn dan rond 1870 (eenwording van Italië waarbij het Vaticaan de oorlog had verloren).

Nu kan ik rustig en vol vertrouwen aan mijn pelgrimstocht beginnen. Ook is mijn pelgrimspas voorzien van een mooie stempel en ligt de vertrekplaats hiermee officieel vast.

Reacties

Reacties

Betsie

Hoi Angela,

Ik wens je een fijne fiets vakantie, geniet van de pelgrimstocht het kan niet meer stuk nu de fiets en jijzelf gezegend bent.

Veel liefs Betsie

Monique

Kippenvel! Daar ga je weer!!! Dat het maar net zo'n bijzondere reis mag worden als de vorige, met mooie en speciale ervaringen. Geniet van elke meter, van alles wat er gebeurt. We reizen allemaal met je mee, en hoewel jij altijd kaarsjes opsteekt voor ons, gaat er nu regelmatig eentje aan voor jou. Go girl!!! En wat ik nog had beloofd: het telefoonnummer van de engel bovenop de St. Jan, altijd handig: 0900-746 85 26 (80 ct. p/minuut). Succes en veel liefs!

Kees en Marij

Goede reis en wie weet zien wij elkaar nog wel onderweg . Wij vertrekken vrijdag.

Bueno Camino

Danielle

Een hele goede en mooie reis gewenst! Ik zal aan je denken en kijk uit naar je reisverhalen!
Veel plezier! (PS ik ga je wel missen hier!;-))

Ellen

Hey Anjela, ik wens je weer een geweldige toch toe!
En ga je weer volgen.

Warme groet,
Ellen

Her(buur)man van Kollenburg

Zet 'm op het kanjer, wij weten al dat je het kunt.

Gr,

Herman

pa en ma

Mooi begin Ga zo Door

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!