angelanaarsantiago.reismee.nl

Dag 7: Tübingen – Mengen

Wat is Tübingen een mooie plaats, ik heb er enorm van genoten. Daarnaast heb ik een goed Italiaans restaurant gevonden en genoten van de specialiteiten van de dag. Ja, ik wil alvast een beetje wennen aan de Italiaanse keuken. Mijn hotel had het predicaat “rustig gelegen” en lag dan een klein eindje buiten het centrum. Dit leek ook zo, maar om een uurtje of half 11 begon het vuurwerk. Wat lief dat ze speciaal voor mij alles uit de kast hadden gehaald.

Vanmorgen was het erg grijs buiten. Zo grijs dat ik al goed nat werd van het ophalen van mijn fiets uit de naastgelegen garage. Deze had ik daarop in de lobby geparkeerd om droog alles in te pakken en lekker te ontbijten. Na het afrekenen en alles regenklaar gemaakt te hebben, stap ik met fiets en al naar buiten. Wat denk je, droog!! Wel veel donkere wolken vandaag en maar 2 spetters op mijn hoofd. De inzegening van mijn fiets werpt zijn vruchten af.

Het eerste stuk was vlot afgelegd, maar daarop volgde 12 zware kilometers naar boven. Door de hoge luchtvochtigheid heb ik niet alles kunnen fietsen, maar het viel niet tegen. Onderweg weer een aantal fietsers ontmoet en gesproken. Ook tijdens de lunch gezellig gekletst met alle bezoekers van de Biergarten.

Nu ben ik in Mengen in het meest centraal gelegen hotel met fahradgarage. Een eerste blik leert dat ook dit weer een plaatsje is dat de moeite waard is. Straks zal ik alles eens goed bekijken.

Reacties

Reacties

Ellen

Het gaat goed zo die gaat! Wat een mooie foto's Anjela.

Liefs Ellen

Pa en Ma

De weergoden zijn met je. Ze weten precies wanneer je vertrekt. Veel succes verder.

Adri Verwoert

Hopelijk blijft het weer je goed gezind. Je moet de groeten van Hanna hebben. Ze kan je link niet vinden.

Monique

Schitterend wat je tegenkomt; geweldige foto's bij het fototabblad. Zet 'm op Angela!

Hanna

Dank zei Adri heb ik je link gevonden .Je bent een kei Angela Goede reis verder.

Dorris

Wat leuk om je verhalen te lezen Angela!
Succes met je verdere tocht!

Betsie

Nu even na mijn drukte weer jou verhalen gelezen. het is erg leuk om jou te volgen en de verhalen die je erbij schrijft zijn zo leuk! Ga met plezier door met je reis naar Italië, je bent een top vrouw want er zullen wel afgelegen wegen zijn,maar jij gaat gewoon verder petje af hoor! Ik zou het niet durven!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!