angelanaarsantiago.reismee.nl

Terug naar huis

Een laatste dagje Rome was er 1 van veel oude zut bekijken, lekker rondslenteren en het in de maling nemen van straatverkopers. Er zijn zo verschrikkelijk veel verkopers op straat dat je er helemaal gek van wordt. Tijdens de lunch kwam er weer een selfiestick verkoper aan tafel. Ik vroeg pa zijn 10 jaar oude (al wel) mobiele Nokia te laten zien. Op mijn vraag of deze ook werkte was de betreffende verkoper zeer snel verdwenen, dit tot onze grote hilariteit. Daarna natuurlijk hetzelfde geintje nog 10 keer herhaald, totdat een bijdehantere verkoper de Nokia meenam. Hij wou hem wel ruilen met zijn oude toestel.

Aan het eind van de dag hebben we met de koffers koers gezet richting Termini station waar de nachttrein ons naar München zou brengen. Wel heel leuk om vanuit de trein pa en ma het landschap te kunnen laten zien waar ik de laatste dagen doorheen ben gefietst. Ook heel apart om op je 41ste nog een nachtje tussen pa en ma in te slapen. Met het stapelbed was dit mogelijk. De auto was supersnel gevonden en de verdere reis naar huis verliep zeer voorspoedig.

De komende dagen zal ik besteden aan het knuffelen van mijn salontijgertjes en het nagenieten van alles wat ik heb meegemaakt de afgelopen weken. Ik heb elke dag met volle teugen genoten. Ik wil iedereen enorm bedanken voor alle belangstelling en lieve reacties. Het is hartverwarmend te weten dat zoveel mensen digitaal met me mee hebben gereisd. Deze pelgrimsreis is ten einde gekomen, maar het smaakte wel naar meer. Wie weet krijgt dit nog een vervolg…

Reacties

Reacties

Paulien

En ik al die weken maar gissen hoe oud je bent! Ik had rond de 30 geschat! Nou ja, leeftijd is ook niet belangrijk op de fiets! Mooi om met de trein terug te gaan en wat langzaam te 'landen' en inderdaad nog even de landschappen terug te zien. Ik neem donderdag het stokje van je over en vertrek uit A'dam. Vrijdag avond in Eindhoven!

Nanette

Welkom thuis en dank je wel voor de leuke verhalen. Ik heb er elke keer weer van genoten! ????????

Adri Verwoert

De volgende keer naar Jeruzalem? Of een fietstocht langs de Nijl? Het was boeiend om jouw avonturen te volgen.

Cleopetra

Goed idee. Fietsen langs de Nijl! Ben benieuwd welke route je gaat kiezen. Enne... petje af hoor meid. Goed gedaan!

Helmi

Welkom thuis!!!

Betsie

Geniet jij maar lekker van jou salontijgertjes maar knuffel niet te hard! Het was geweldig om jou te volgen en jou reis verslagen te lezen, maandag kunnen we nog lekker nagenieten want dan ben je er weer. Jij krijgt dan een knuffel van mij want dat heb je zeker verdient!

Heel veel liefs Betsie

jaap van der heiden

hallo angela. bedankt voor je mooie verhalen. ik vind het fijn dat ik als wildvreemde je hebt mogen volgen.
als lopende pelgrim weet ik een beetje wat je hebt doorstaan en hebt meegemaakt. "koester het".

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!