angelanaarsantiago.reismee.nl

Een nieuwe uitdaging

Een nieuw jaar, uiteraard met nieuwe uitdagingen. Om te beginnen een fietstocht in eigen land, de Ronde van Nederland. De start is vanuit mijn eigen voordeur en 13 dagen later is op dezelfde plek ook mijn eindpunt - deze keer geen terugreis met trein en auto.

De route is binnen, de gpx-tracks staan in mijn Mio en mijn vakantieaanvraag is goedgekeurd. Op 24 april is het zo ver, dan fiets ik de eerste etappe van Eindhoven naar Bergen op Zoom.

Reacties

Reacties

Betsie

Hallo Angela,
Het zal weer een geweldige fietstocht worden, Nederland is een mooi land dus zullen we weer mooie kiekjes kunnen bekijken en het verhaal dat jij erbij zal schrijven zal weer een lust zijn om te lezen.
Groetjes Betsie

Helmi

Leuk Angela, ik ga je weer "volgen" succes!!!

Sjan van Son

Leuk om je te volgen. Inspireert me!

pa en ma

Hoi Angela prachtig vooruitzicht

Cleopetra

Toppie. Gaat wel lukken met die nieuwe fiets! :-)

Tante Wilma

Fijn dat er weer een nieuwe uitdaging is! Ik vind het leuk om je te volgen. Groetjes en succes

Adri Verwoert

Wat leuk. Deze keer geen bergen, maar wel eventueel tegenwind. Mocht je door de Betuwe komen, dan heb je in ieder geval een plek om te pauzeren.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!