angelanaarsantiago.reismee.nl

Dag 3: LA Gleize - Witlz

Een zonovergoten dag met nog wel veel geklauter. Vanmorgen was het nog wat aan de frisse kant en in de afdaling was een jasje geen overbodige luxe. Na een paar km begon het klimwerk weer, langzaam en gestaag naar boven met af en toe een kleine afdaling. Wat een fantastisch uitzicht, na iedere bocht weer een nieuw tableau. Wel zijn er in dit gebied weinig voorzieningen. Ook al beweert mijn routeboekje dat er koffie is, toch is er niks geopend. Hier had ik op gerekend en de ingeslagen proviand kwam goed van pas.

Onderweg op een pittig stuk klimmen stopt een taxibusje en vraagt of hij me mee naar boven kan nemen. Wat een aangename verassing, dat was gemakkelijk boven komen. Het laatste stukje België uit werd wat vlakker, ik zat dan ook weer (voor de derde keer vandaag) boven de 500 meter. Nergens staat aangegeven wanneer je de grens met Luxemburg passeert, het valt alleen op dat het wegdek in veel betere staat is. Geen gaten meer om te ontwijken.

Vandaag heb ik allemaal rustige landweggetjes gehad, tot Schleif in Luxemburg. Daar heeft men een fietspad aangelegd op een ongebruikte spoorlijn, zo zoefde ik heerlijk Wiltz in.

Reacties

Reacties

Monique

Heb je huisjes / kamers met een koffiezetapparaat??? Dan is het misschien een idee om onderweg een thermoskannetje extra te kopen en koffie mee te nemen voor je 11 uurtje?

Betsie

Geen koffie, maar wel adembenemende uitzichten. Ik geloof best dat je met je hoofd in de wolken bent.Je wordt één met de natuur en de rust waarin je belandt is geweldig. Geniet maar lekker verder de foto's geven aan ons een weerspiegeling van wat jij ziet en dat is mee genieten van jou reis!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!