angelanaarsantiago.reismee.nl

Het inzegenen van mijn fiets

Bijna traditioneel, althans voor elke pelgrimstocht, mag ik bij meneer Pastoor langskomen om mijn fiets te laten zegenen. In de kapel van de Kronehoef mag mijn fietske dan links voor het altaar staan om de zegening in ontvangst te nemen. Deze keer gaat niet mijn oude trouwe Victoria mee, maar mijn nieuwe Sensa – andere fiets waardoor de zegening meer dan welkom is.

Mijn ouders waren speciaal voor deze gelegenheid overgekomen uit Apeldoorn. Het was een prachtige en persoonlijke dienst waarbij mijn fietske op het eind even goed nat werd. Na afloop heb ik een mooie stempel in mijn pelgrimspas gekregen en is mijn tocht officieel begonnen.

Met de zegen van boven kan ik met een gerust hart aan de zilverroute beginnen – en dit alles in de heilige week (semana santa) voor Pasen. Een goed begin is het …..

Reacties

Reacties

helmi

hele fijne reis Angela, wij gaan je weer volgen!!

Jan Stevens

Veel succes Angela y bon Camino Peregrino
Goed weer en vele mooie kilometers
Ik ga met mijn dochter in september de Camino Sanabres lopen vanaf Granja de Moreruela
Neem de tijd en geniet

Cleopetra

Succes Angela!

Bert

Veel plezier

Pa en Ma

Angela, We wensen je een goede reis met de "gezegende fiets".

Nanette

Goeie reis en ik kijk uit naar je verhalen ????

Karin

Mooie verhalen Angela.
Succes en goeie reis!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!