angelanaarsantiago.reismee.nl

Onbegrensd fietsen naar Parijs - van lichtstad naar lichtstad



Binnenkort is het zo ver, ik maak de afgebroken fietstocht naar Parijs uit 2014 goed. Een nieuw routeboekje ligt gelezen op tafel, de overnachtingen zijn geboekt en ook de treinkaartjes voor de terugreis zijn in huis. Een beetje nieuw en een beetje vertrouwd.

Er is nog een parallel met 2014. Na mijn thuiskomst beginnen mijn wandeltrainingen, ook de 4daagse van Nijmegen staat dit jaar weer op het programma. Vandaar de keuze voor het nog wat koude jaargetijde.

Afgelopen weekend heeft de fietsenmaker in Schimmert mijn fietske nog even nagekeken en vertroeteld, hij is weer tip-top in orde. Zelf gebruik ik al maanden extra vitamines zodat ook mijn lichaam in goede conditie is. Ik heb er alvast heeeeel veeeel zin in.



Reacties

Reacties

Nanette

Een nieuw en spannend avontuur! Ik kijk uit naar je verhalen ??

Bert

Ik hoop dat je deze keer je reisdoel kunt voltooien, ik ben benieuwd naar je reisverslagen?, groetjes van Bert

Pa en Ma

Hoi Angela,
De voorpret is begonnen. We lezen graag je verslagen. Goede reis.

Sietse

Veel fietsplezier! Groeten aan je ouders ! Ik ga fietsen naar china.

Bert

Hoi Angela, nog een paar daagjes geduld, je hebt er weer veel zin in om te gaan fietsen, heel veel succes?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!