angelanaarsantiago.reismee.nl

4daagse 2018


4 jaar gelden heb ik voor het eerst meegelopen in Nijmegen. Wat een feest, ongelooflijk. Dit jaar wil ik dat graag nog eens dunnetjes over doen. Begin februari heb ik mijn startbewijs weten te bemachtigen. Ook Papendal heeft weer een bedje voor mij gereed. Daarmee staat niets meer in de weg voor een prachtige wandeltocht.

Aangezien ik 4 jaar geleden zo’n beetje blarenvrij het tochtje heb uitgelopen, heb ik hetzelfde trainingsprogramma van toen maar gekopieerd naar dit jaar. Wel met 2 belangrijk verschil. Dit jaar heb ik de weekendtochten georganiseerd gelopen. Via wandel.nl heb ik een hele serie mooie tochten gevonden en met heel veel plezier gelopen.

Nog een paar daagjes en we kunnen weer van start …


Reacties

Reacties

Cleopetra

Zo te horen zit je al in de startblokken. :-) Succes!

Pa en ma

Veel wandelpleziew. We komen kijken

Bert

Na een leuke voorbereiding ga de 4-daagse weer lopen, heel veel succes en veel wandelpezier gewenst?

Nanette

Je hebt goed voorbereid dus dit wordt ook een succesverhaal. Heel veel plezier en succes en geniet ervan!!

Wilma

hoezo DUNNETJES overdoen? Sla je stiekum een paar kilometer per dag over? Veel plezier en tot donderdag hier.

Adri Verwoert

Veel succes. Volgens mij staan de gladiolen al voor je klaar.

Monique

Superveel plezier en succes. Ik kijk alweer uit naar je verhalen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!