angelanaarsantiago.reismee.nl

4daagse 2018 maandag

Vanmorgen al vroeg op om alles te pakken en te regelen waardoor we al aardig op tijd richting Nijmegen zijn vertrokken. Het registreerpark (Julianapark, aangrenzend aan de Wedren)was al open en ik was ook meteen aan de beurt. Uiteraard na controle van paspoort en inschrijfbewijs heb ik mijn polsbandje en startkaart gekregen. Ik mag morgen echt van start.

Uiteraard hebben we Nijmegen nog even onveilig gemaakt en een paar kaarsjes opgestoken in de Jacobskapel. Deze kapel is speciaal voor pelgrims en (tevens) 4daagse wandelaars vandaag open. Dit staat garant voor even tot rust komen en een goed gesprek.

Het hotel vinden was even een dingetje. Er zijn wat wegwerkzaamheden waardoor Google het ook niet meer zo goed wist, maar we hebben het gevonden. Het vriendelijke personeel wachtte me al op en ik heb een heerlijk onderkomen voor deze week. Straks lekker eten en op tijd naar bed. Vannacht mag ik om 5 uur met het busje mee naar de start. Ik kan niet wachten.


Reacties

Reacties

Wilma

SUCCES hopen dat het wat minder warm wordt.

Cleopetra

Succes Angela, ik duim voor je!

Sheila westerop

Heel veel succes, maar vooral ook veel plezier gewenst. Ik zal een kaarsje voor je branden, opdat je de finish haalt.

Nanette

Heel veel succes Angela!! Ik ga voor je duimen ??

Arnold en Marleen

Vroege start, op tijd binnen voor het echt heet wordt, goede keuze! ? We gaan het volgen op TV en zien je dan misschien wel lopen. Succes!

Hanna Souwer

Heel veel plezier en succes.Altijd leuk om te lezen wat je allemaal onderneemt.Geweldig hoor .Petje af ??????????????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!