angelanaarsantiago.reismee.nl

4daagse 2018 dinsdag

Lekker vroeg naar bed gegaan, maar natuurlijk de slaap niet kunnen vatten. Toch een paar uurtjes slaap gekregen voordat de wekker om half vijf afging. Ik bleek niet de enige te zijn met wat gezonde zenuwen, volgens mij heeft niemand vannacht geslapen. Vanuit Papendal zijn we netjes bij de start afgezet. Lekker vroeg zodat we nog wat konden genieten van het dronken studenten aanmoedigingskoor en wat bekenden in de armen konden sluiten.

Het eerste stukje ging erg langzaam. Rustig starten is best fijn, maar een niet afgesloten weg en een controlepunt net over de Waalbrug stopten het geheel toch wel wat. Daarna konden we het echt op het lopen zetten. Wat een feest overal en wat een ontvangst. We lijken wel beroemdheden.

In Valburg nog even bij Vincent en Patricia langs geweest en toen snel door naar Elst. Precies bij de rotonde waar het grootste spektakel was, stonden pa en ma me al op te wachten. Even rustig zitten bij Lia en toch nog kunnen genieten van de Snollebollekes. Het moet niet gekker worden.

Na Elst volgt een wat “saaier” stuk langs de Rijkerswoerdse plassen en vervolgens langs de snelweg richting Bemmel. Geen probleem, er waren voldoende lopers met een muziekske en het was al snel weer beregezellig.

Vanaf Bemmel zit je weer middenin het feestgedruis en is het zingend en dansend richting finish. Ik had het geluk een stel echt pure Britse Bobbies te spotten. Wat was dat leuk, ik ben maar tot de finish bij ze in de buurt gebleven. Alle omstanders dachten in een Britse comedy beland te zijn.

Gelukkig was ik snel uitgescand en heb mijn startbewijs voor morgen binnen.


Reacties

Reacties

Cleopetra

Leuk, een hele happening dus. Zo te zien heb je geen lekke band gekregen. :-)

Pa en ma

Mooi dat alles vandaag weer goed is verlopen. Veel wandelgenot de komende 3 dagen.

Marja

Knap hoor. Veel succes voor de komende drie dagen! Leuk om je te volgen.
Marja

Nanette

Zo, de kop is er af! Nu lekker relaxen en voorbereiden op morgen ?

Adri Verwoert

Was wel warm vandaag. Maar de sfeer is goed als ik het zo lees. Nog veel succes verder.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!